Zita

16:02 július 2., 2010

 

 
 
Haliho!
Zita vagyok, 21 éves, Budapesten élek. Tanulmányimat az ELTE földrajz szakán hallgatom! Szeretem a pörgést, a nagy társaságokat és persze a felejthetetlen bulikat. Az év fénypontja számomra a nyári fesztiválok, ezek azok a helyek ahol adott a zene, a buli, a nagy társaságok! A Fesztiválokon rengeteg ismerőssel, régi baráttal találkozhatunk és persze újakra is szert tehetünk. Magamról nagy vonalakban: nagyon sokat mosolygok és nevetek, szeretem figyelni és szemügyre venni az embereket, állandóan pörögök és szervezkedek, illetve mindig mindenhol ott vagyok, és hála a zsűrinek most tényleg mindenütt megtalálható leszek! Fesztiválokról: Kedvencem a VOLT idén ez a 4. azért szeretem, mert kisebb, mint a többi, de mégis minden van ami kell és ami számít, a zenei felhozatal változatos és kedvemre valók! időrendben a Balaton Sound következik, ezt is szeretem a jövő heti lesz a szám szerint a 3. jó mert a Balaton parton van, és az elektronikus zenei vonal legjobb előadói hozzánk látogatnak el. Az Sound után fog következni az EFOTT itt még nem jártam, de mivel egyetemista vagyok most már ideje lesz ;) Utána lesz egy két Coke Clubos partik amikről előre láthatólag csak annyit, hogy biztosan jó dolgok fognak kisülni belőle :D Művészetek völgye is új lesz nekem, de majd meglássuk azt is! ááá és végezetül A SZIGET!!! 2005 óta járok ki volt mikor egy két napra volt mikor egész hétre kimentem. A SZIGETnek van egy teljesen különálló élete, rengeteg különböző ember, iszonyatosan sok buliii töménytelen mennyiségű alkohol. Ismerek olyan embereket akik már nem is a koncertek miatt vesznek hetijegyet, hanem magáért a SZIGET Fesztivál hangulatáért! Remélem, hogy a blogos bejegyzések, videók által te is részese lehetsz ennek a világnak. Olvasd a blogot és kommentálj, és persze LÁJKOLJ!!! A sorsunk a TE kezedben van, szóval hajrá!!!  

A bejegyzés trackback címe:

https://iv-feszt.blog.hu/api/trackback/id/tr342125530

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása